وب مسترها و صاحبان وبلاگ بشتابيد: درآمد بی نظير

جو مونگ 4

دانلود فیلم و موسیقی ایرانی

۱۳۸۶ اسفند ۲۵, شنبه

عضو شويد و عضو کنيد تا پول بگيريد

کاملترين آموزش راه هاي کسب درآمد از اينترنت با تضمين
مقدمه:ما در اينجا تلاش کرده ايم تا شما را با روشي آشنا کنيم که به راحتي بتوانيد با يک دستگاه کامپيوتر و خط تلفن براي وصل شدن به اينترنت از اينترنت به روشهاي مختلف کسب درامد کنيد.شايد خيلي از شماها فکر کنيد که اين سايت هم مانند سايتهاي مشابه در زمينه آموزشي سايتهاي را معرفي مي کند که شما شک و ترديد داريد که در آنها فعاليت خود را آغاز کنيد.اما اين طور نيست آموزشهاي اين سايت با سايتهاي ديگر متفاوت مي باشد فقط خواهشمندايم که اين صفحه را به طور کامل بخوانيد تا با مشکلي مواجه نشويد و ما در اين سايت آموزش کامل را راجع به کسب درامد از اينترنت براي شما عزيزان فراهم کرده ايم.
در اينترنت راه هاي مختلفي براي کسب درامد وجود دارد و امروزه در قرن 21 يکي از دغدغه هاي مردم جهان پول دراوردن مي باشد که در اکثر نقاط جهان مردمان زيادي هستند که کار با اينترنت را شغل دوم خود مي دانند و جالب اينجاست که آمارها نشان داده است که دوست داشتني ترين شغل در جهان تجارت از اينترنت مي باشد و هم اکنون بيش از 700 ميليون نفر در دنيا از اين راه کسب درامد مي کنند.راهاي کسب درامد از اينترنت زياد مي باشد که نمونه هاي از آن مثل فارکس و بازارهاي بورس اينترنتي و سايتهاي MLM و ... را مي توان نام برد.ما در اينجا کاري به فارکس بازارهاي بورس نداريم زيرا تجارت از راه فارکس نيازمند سرمايه مي باشد ولي سايتهاي MLM(سايتهاي تبليغاتي)هيچ سرمايه اي را نمي خواهند و فقط شما بايد با اينترنت آشنا باشد و روزانه بتوانيد بين 3 تا 4 ساعت به اينترنت وصل شويد.
وسايل مورد نياز براي شروع کار:
داشتن يک کامپيوتر شخصي
داشتن يک مودم براي وصل شدن به اينترنت
داشتن يک حساب اينترنت
درست کردن يک Email
آشنايي با زبان انگليسي در حد دبيرستان
آشنايي با اينترنت
حساب اينترنت:حساب اينترنتي حسابي است که شما مي توانيد پول خود را اينترنت به يکي از بانکهاي مجازي سپرده و مي توانيد از آن براي خريد در اينترنت و يا شما مي توانيد از حساب بانکي خود به حساب اينترنت پول واريض کرده و برعکس.بانک هاي اينترنت فراواني در اينترنت وجود دارند که معروف ترين آنها عبارتند از:MoneyBookers,paybal,e-gold,Visa و ... که ما e-gold را به شما پيشنهاد ميکنيم زيرا خيلي از سايت هاي MLM با اين بانک اينترنتي طرف قرارداد هستند و براي باز کردن حساب در اين بانک اينترنت نياز به پول اوليه نداريد و الان هم براي باز کردن حساب e-gold در ايران خيلي ها با مشکل مواجه هستند زيرا ايران تحريم شده اجازه ي استفاده از سرويسهاي آنلاين e-gold را ندارد و سايت آن در ايران فيلتر شده که ما اين مشکل را حل کرده ايم تا چند روز ديگر مقاله اي کامل در رابطه با e-gold به سايت اضافه مي کنيم تا مشکلات شما با نحوه ورود به e-gold و ... حل شود.الان هم کار اصلي شما فقط کار کردن است و نگران ورود بهe-gold نباشيد و از آنجايي که اين وبلاگ(در آيندهاي نزديک به يکي از پر قدرتمند ترين سايتهاي آموزشي تبديل مي شود)تازه افتتاح شده شما بايد اول کار خودتان را شروع بکنيد بعد به فکر نحوه گرفتن پول و ... باشيد.
داشتن يک ايميل:شما براي ثبت نام در سايتها به يک ايميل نياز داريد که ما بايد از yahoo.co.uk استفاده کنيم زيرا خيلي سايتها اين ايميل را قبول دارند و ما با سايتي که مي خواهيم کار کنيم فقط اين ايميل را قبول مي کند
نحوه باز کردن ايميل:
بايد به سايت www.yahoo.co.uk برويد و روي sign up کليک کنيد و فرم را پر کنيد توجه کنيد که اسم کشور ايران در فرم وجود ندارد و شما بايد Iraq را انتخاب کنيد و کد پستي را پنج تا صفر قرار دهيد.
معرفي کامل برترين و معتبر ترين سايت PTS جهان
سايت Jillsclickcorner
اين سايت يک سايت عالي براي عضويت مي باشد و بهترين و بزرگترين سايت PTS در جهان مي باشد.شما اگر با اين سايت روزي چند ساعت کار کنيد پول زيادي را کسب خواهيد کرد(مطمئن باشيد زيرا تا کنون هيچ خطايي از اين سايت سر نزده ، سايت بي نظيري مي باشد).در اين سايت علاوه بر ثبت نام در سايتها(PTS)شما همچنين مي توانيد در بخش PTC نيز کسب درآمد کنيد و يا مي توانيد بازي هاي ايگلد انجام دهيد و ...
اين سايت عضو مجموعه multimoneygroup مي باشد و جالب اينجاست که حداقل پرداختي اين سايت فقط 10 سنت مي باشد که شما با يک ثبت نام مي توانيد آن را به حساب e-gold خود وارد کنيد(حداقل پرداخت براي paybal يک دلار مي باشد) و همچنين 10% هم درآمد زير مجموعه ها را به شما پرداخت مي کند . براي آغاز کار خود بايد به قسمت PTS Offer earn cash برويد و روي يکي از بنر ها(يا لينک) کليک کنيد و کار خود را شروع کنيد(در قسمت پايين توضييح داده ايم) . وقتي پولتون به حداقل پرداختي رسيد وارد قسمت Withdraw بشويد و شماره حساب ايگلدتون رو بديد و ....(آسون هست نياز به توضييح نداره) در اين سايت ارزش انجام هر ثبت نام بين 10و20و25و35و75و1$مي باشد(فرصت را از دست ندهيد فقط روزي 1 ساعت وقتتون رو مي گيره و عضويت هم به صورت رايگان و فقط 2 دقيقه وقت مي گيره)
نکات ضروري در ثبت نام:
1:استفاده از username و password ثابت و هميشگي(در همه سايت هاي MLM يوزر و پسورد خود را تغيير ندهيد و هميشه از يک يوزر و پسورد استفاده کنيد)
2:بايد username انتخابي شما بين 8 تا 10 کاراکتر باشد و تلفيقي از اعداد و حروف باشد
3:بايد password انتخابي شما بين 10 تا 12 کاراکتر باشد و تلفيقي از اعداد و حروف باشد
4:استفاده از اطلاعت حقيقي
5:استفاده از نرم افزار فرم پر کن براي صرفه جويي در وقت(مانند نرم افزار roboform که شما مي توانيد از www.p30download.com آن را به صورت رايگان با حجم خيلي کم دانلود کنيد)
نحوه کار با اين سايتها:
در قدم اول شما بايد عضو آن سايت بشويد، به اين منظور روی لينک زير کليک کنيد و فرم را پر نمايدد:
(خب،بعد از آشنا شدن با نحوه کار همين حالا شروع کنيد و ببينيد که چقدر آسون مي باشد (همين حالا شروع کنيد چون تا فردا چند دلار تو حسابتونه فقط در عرض 2 ساعت).
بعد از عضويت در اين سايت به من ايميل بزنيد تا بگم چطور کارتون رو شروع کنيد:

کسب درآمد در خانه کليک کنید وعضو شوید